Majowy kącik zapowiedzi.

Maj pustawy na blogu, bo ogród zajmuje mi sporo czasu. Wiosna wreszcie. :)

1. Media Rodzina wyda Kopciuszka na nowo, z ilustracjami Innocentiego. Kupię na pewno. :)
W połowie czerwca już można polować.


2. Mój syn czeka na drugi tom "Meto". Premiera jeszcze w tym miesiącu.


3. U Dwóch Sióstr znowu Mizielińscy. Od jutra.


Oraz książka, powiedzmy, kucharska (choć nie tak do końca) dla dzieci kochających Ulicę Czereśniową:



Także od jutra.

4. Media Rodzina wprowadza także na rynek nową serię popularnonaukową (historyczną) dla dzieci. Potencjalnie ciekawe. Warto się przyjrzeć. Od 22. maja.




5. Jestem miasto Kraków. Dla dzieci o Krakowie w formie bardzo atrakcyjnej. Istnieje także "Jestem miasto Warszawa" z tej samej serii. Od 17. czerwca.


6. O Simonie Kossak od Literackiego. Od 18. czerwca.


I tak o.
Nowe recenzje w przygotowaniu. :)

2 komentarze:

  1. Fajna ta seria historyczna z Media Rodziny!
    A widzialas moze "13-pietrowy domek na drzewie"? Sadzac z opisu, moze byc hit dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam, ale faktycznie wygląda fajnie. :)

      Usuń

Copyright © 2014 Na regale , Blogger