Wiosenny kącik zapowiedzi.

Mieć więcej czasu na bloga. Ach, to by było coś! Nie wiem, jakim cudem mi się to wszystko tak w szwach rozłazi, że mam w draftach chyba dziesięć zaczętych recenzji i postów różnego, ekhm, sortu. 

No ale nic. Nic. Dzisiaj zapowiedzi. A na honorowym, pierwszym miejscu, ostatni, najostatniejszy, niestety, Terry:

1. 17. maja.


2. W Dwóch Siostrach kolejna książka z tej serii, co D.O.M.E.K i S.Z.T.U.K.A - Tym razem O.G.R.Ó.D - przewodnik dla dzieci (i nie tylko) po najciekawszych ogrodach świata. Tym razem ilustracje nie Mizielińskich, ale Wójcickiego. W kwietniu.


3. Dla miłośników "Baśnioboru" już 27. kwietnia:


4. Czytaliście "Białe"? Pod koniec kwietnia ukaże się "Hen". O północnej Norwegii.


5. Także w kwietniu - "Czasodzieje". Książka z ładną okładką. I z dużą reklamą. ;) Opis fabuły jest na tyle fajny, że wrzucam - może ktoś ma dziecko, które wsiąkło totalnie w fantastykę (mój syn łyka teraz prawie wszystko, co mu w ręce wpadnie z tej kategorii) i chce spróbować. My pewnie spróbujemy.


6. Nowa Potterowa kolorowanka też jeszcze w tym miesiącu. Oglądałam już ją w księgarni w USA, całkiem fajna. :)


7. Coś, co wzbudza zachwyt mojego syna - nowy Walliams. 28. kwietnia.



I tyle na dzisiaj. :) Szykujcie miejsca na półkach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Na regale , Blogger