Mapa - Polska 25 lat wolności

Na gieplusowym i fejsbukowym profilu bloga pisałam kilka razy o mapie, którą Prezes Rady Ministrów funduje narodowi z okazji ćwierćwiecza wolnej Polski. Można ją jeszcze przez jakiś czas zamawiać TUTAJ. Ja swoją dostałam dzisiaj pocztą, więc Wam ją pokażę. :)

Mapa przyszła w przezroczystym foliowym woreczku. Złożona ma format A5, rozłożona jest mniej więcej formatu A3, więc nie jest olbrzymia.




Na odwrocie mapy mamy - w telegraficznym skrócie - dzieje państwa polskiego od 1944 roku i krótki opis polskich symboli narodowych. Bardzo przystępnie podane, w sam raz dla dzieci.


Sama mapa ma wygląd znany już fanom państwa Mizielińskich - najciekawsze punkty estetycznie pokazane w formie obrazkowej, krótko opisane.
Po lewej skrócona historia Okrągłego Stołu, po prawej obrazki z najpopularniejszymi w Polsce zwierzętami, potrawami, postaciami historycznymi.

Jednym zdaniem - rewelacyjna pomoc naukowa. Na pewno zawiśnie u nas na ścianie w pokoju dziecięcym. :)




2 komentarze:

  1. Mam pytanie techniczne - jak długo czekała Pani na swoja mapę? Ja "złożyłam zamówienie" chyba 13 września i do dzisiaj nic nie otrzymałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam 12 dni. Ale niektórzy faktycznie czekają do tej pory. Nie wiem, od czego zależy, kiedy przyślą mapę.

      Usuń

Copyright © 2014 Na regale , Blogger