Wrześniowy kącik zapowiedzi.

Mam mało czasu na recenzje (chociaż i tak więcej, niż latem), ale z zakładek wylewają już mi się zapowiedzi potencjalnie interesujących książek.

1. Na początek coś dla mojego syna - kolejny tom "Magicznego drzewa". W naszym domu ekscytacja dziecka sięga granic wytrzymałości. W księgarniach od 6. października (chociaż my robimy sobie listę na krakowskie Targi Książki i tam mamy zamiar uzupełnić zapasy na zimę).


2. Kolejna zapowiedź z cyklu kolejna część cyklu ;) - drugi tom "Domu Tajemnic". Do kupienia dopiero piątego listopada. O pierwszym tomie pisałam TUTAJ.


3. W listopadzie także ukażą się piękne nowe wydania polskiej poezji. Świetna okazja do uzupełnienia biblioteki (mam poważne braki w tym temacie). Świetne okładki staranne opracowanie. Wszystko od wydawnictwa Algo.








4. To samo wydawnictwo, co powyżej, ponowne wydanie klasyki, ale z nieco innej beczki. Dwunastego listopada ukaże się bardzo widowiskowe wydanie książek o Sherlocku. Ja mam ebooka i zdecydowanie akurat w tym przypadku mi wystarczy, ale gdyby ktoś miał ochotę na wersję papierową - ta jest do rozważenia.
5. Nowa książka Brandona Mulla - pierwsza część kolejnego cyklu jego autorstwa. Pisałam już o "Baśnioborze", w którym moje dziecko jest zakochane bez pamięci (pisałam o tym TU). Kolejne książki tego autora na pewno zatem także znajdą się w naszym domu. Piątego listopada w księgarniach (widać wszyscy wydawcy celują już w kupujących prezenty gwiazdkowe).


6. Zapowiedzi od wspaniałych Zakamarków też są niczego sobie. Dwie nowe książki Widmarka - jedna ze starej serii o Lassem i Mai, a druga z nowej serii - też detektywistycznej, ale dla nieco starszych czytelników, którzy już z poprzedniej serii trochę wyrośli. Premiera "Tajemnicy wyścigu 22. października, a drugiej książki 29. września.



7. I jeszcze jedna rzecz od Zakamarków - nowa książka autorki wspaniałej Nusi. 24. września poznamy Tolę i Benię. To jest ten moment, w którym żałuję, że nie mam komu kupić tej książki, bo w domu nie mam już przedszkolaków.


8. Nowa książka jednego z bardzo lubianych przeze mnie etnografów - Antoniego Kroha. Kolejna listopadowa premiera. Będę musiała sobie kupić pod choinkę. :) Tym razem głównie o sztuce ludowej. :)


9. Koniecznie muszę wrzucić też jakiś komiks - padło na "Mysią straż" od Bum Projekt (już październiku).


10. I dwie nowe książki z serii "Czytam sobie - fakty". Do kupienia 24. września. O dwóch innych książkach z tego cyklu pisałam już TUTAJ. Ciekawa jestem zwłaszcza tej części o Murze Berlińskim.




I to tyle.
:) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Na regale , Blogger